13ª edição da Romaria Diocesana de Foz do Iguaçu

Atenção Romeiros: Está chegando a 13ª edição da Romaria Diocesana. Venha caminhar conosco e viver esse momento especial de Oração e Devoção a Mãe Guadalupe. Também iremos comemorar os 40 anos da Diocese de Foz do Iguaçu.

Programação: Dia 26/8

07h-Concentração dos Romeiros na Praça do Mitre

07h30- Caminhada Diocesana

10h- Santa Missa

5 comentários em “13ª edição da Romaria Diocesana de Foz do Iguaçu

1. Your article is packed with valuable insights and practical tips. I appreciate the way you present the information in a way that is easy to understand and apply.

2. For the reason that the admin of this site is working, no uncertainty very quickly it will be renowned, due to its quality contents.

3. This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!