A Catedral Diocesana de Foz do Iguaçu, acolheu neste último final de semana (16 e 17) de fevereiro, participantes da XXXIII Assembleia Geral Ordinária do CNLB Conselho
Nacional do Laicato do Brasil – Regional Sul 2.
Na ocasião João Paulo, membro da Diocese de Foz do iguaçu foi eleito novo coordenador do Regional e após a eleição seguiu os trabalhos deliberativos.

56 comentários em “XXXIII Assembleia Geral Ordinária do CNLB Conselho Nacional do Laicato do Brasil

1. I am also commenting to let you know of the helpful encounter my friend’s daughter found reading through your web page. She figured out numerous issues, not to mention what it’s like to have an amazing giving mood to have men and women really easily have an understanding of selected impossible subject areas. You really exceeded our own expectations. Many thanks for imparting the interesting, safe, explanatory and even easy thoughts on the topic to Janet.