Cartilha Política 2018

Neste último sábado aconteceu a o retiro Diocesano do CNLB, O encontro foi realizado em Serranópolis no dia 14 de julho, com a presença do Assessor padre Valdir e membros. A formação teve como objetivo lançamento da cartilha política 2018 em nível Diocesano na cidade de Foz do Iguaçu  e região para o dia 16/07/18 ( próxima segunda feira). Sendo assim ficou convidado os integrantes do Conselho a participarem e motivarem suas comunidades a participarem.

15 comentários em “Cartilha Política 2018

1. I wanted to put you the tiny remark to be able to thank you over again on your marvelous principles you’ve featured in this article. It is quite seriously generous of people like you to give openly just what many individuals might have marketed as an e book to generate some dough for themselves, most notably given that you could possibly have done it if you ever decided. These points as well served to be a fantastic way to fully grasp other people have similar fervor much like my own to know the truth many more pertaining to this issue. I am certain there are millions of more fun opportunities in the future for individuals who looked over your blog post.