Igreja Católica Apostólica Romana promove encontro de lideranças religiosa

Dom Dirceu Vegini Bispo diocesano da Igreja Católica Apostólica Romana, promoverá nesta quarta feira (13/12/2017), uma celebração que irá reunir lideranças de várias religiões em Foz do Iguaçu, que acontecerá na Paróquia São João Batista (sito à Av. Jorge Schimmelpfeng, 70 – centro), às 10h00. Com o tema: “Celebração Inter religiosa pela Paz “. Neste encontro cada líder religioso terá à disposição um tempo médio de 5 a 10 minutos para a palavra.

Encontro Lideranças Religiosas

34 comentários em “Igreja Católica Apostólica Romana promove encontro de lideranças religiosa

1. I’m also commenting to let you be aware of of the cool discovery my child encountered checking your blog. She came to understand a wide variety of details, most notably how it is like to have a marvelous coaching heart to get folks easily fully grasp a variety of complicated matters. You actually did more than my desires. I appreciate you for delivering such good, dependable, edifying and also cool guidance on that topic to Evelyn.

2. Hey there just wanted to giᴠe yyou a quick heads up and let
    you know a few of tһe pictures аren’t loadіng correctly.

I’m not sure why Ƅut I think its a linkіng issue. I’ve tried it in two diffterent internet browsers and both show thhe same results.

My blog … free adult personals